Projekti

Strūves parks Jēkabpilī

Strūves parks, kura platība ir 1,2 ha, ir pilnībā pārbūvēts, izmantojot mūsu augstākās kvalitātes bruģi. Parka pārbūve tika veikta, godinot izcilā ģeodēzista un astronoma Frīdriha Georga Vilhelma Strūves mantojumu.

Ķekavas apvedceļš

Šis unikālais projekts, kura būvniecības procesā nozīmīgu lomu ieņēmuši arī A.C.B. grupas uzņēmumi, 2023. gadā rezultējās ar 17 km garu Ķekavas apvedceļa būvniecību!
Izbūves ietvaros tika izveidotas asfalta joslas gandrīz 100 km garumā, kā arī dažādi infrastruktūras elementi - 14 mākslīgu būvju izveide un plaši teritorijas labiekārtošanas darbi.
Projekta procesā tika piegādātas arī ūdens teknes vairāk kā 3, 7 km garumā, vairāk kā 5 km dažādu veidu apmales, 1500 m2 dažāda veida bruģakmens un vairāki simti specificiski dzelzsbetona izstrādājumi.

Tramvaja pieturas

Posmā no Slokas ielas un Jūrmalas gatves krustojuma līdz galapunktam “Iļģuciems” tika veikti tramvaju pieturu būvdarbi - tramvaja sliežu ceļu pārbūve, iekāpšanas-izkāpšanas un pieturvietu platformu izbūve, kontakttīkla konstrukciju pārbūve ar jaunu balstu izbūvi, kā arī kontakttīkla uzkarsistēmas pārbūve, nodrošinot gan ar pantogrāfu, gan kontaktstieni aprīkotu tramvaju kustību.

Aptuveni 500 m garumā tika piegādāti 220 speciāli izgatavotas dzelzsbetona apmales tramvaju pieturu izbūvei, kas pielāgotas zemās grīdas tramvaju vajadzībām, kā arī izbūvēts bruģis “Decor mazs” 3000m2 platībā!

Mežaparka Lielās estrādes pārbūves 1.kārta

Latvijas simtgadē, īsi pirms XXVI Vispārējiem latviešu Dziesmu un XVI Deju svētkiem, tika pabeigta Mežaparka Lielās estrādes pārbūves 1.kārta, kuras ietvaros paplašināta estrādes teritorija, izbūvētas pagaidu koka tribīnes koristiem un palielināts skatītāju sēdvietu skaits. Zem jaunā skatītāju laukuma izbūvēta pergola ar divu līmeņu telpām apmeklētāju labierīcībām, tirdzniecības vietām, medpunktiem un info centram. Bruģakmens UniColok 8 225x225/112,5x80 segums ierīkots vairāk kā 20 000 m² platībā, izbūvējot segumu zem pergolas 1.stāva līmenī, celiņus skatītāju laukā un plašu laukumu starp skatuvi un skatītāju zonu.

Brīvības bulvāris pie Ministru kabineta

2016.gadā Brīvības iela pieredzēja plašus seguma atjaunošanas darbus. Tie tika veikti gan brauktuvei, gan gājēju ietvēm. Posmā pie Ministru kabineta betona bruģakmens segums tika atjaunots vairāk kā 6000 m² platībā, nomainot betona brauktuves un ietves apmales aptuveni viena kilometra garumā. Jaunu bruģakmens segumu ieguva arī bulvāra aleja starp abām  Brīvības ielas brauktuvēm. Gājēju kustības drošības uzlabošanai izbūvēts taktīlā bruģakmens vadlīnijas un vizuāli norobežojošās līnijas pie sabiedriskā transporta pieturvietām. 

Rīgas 84. vidusskolas sporta un aktīvās atpūtas laukums

Sporta un aktīvās atpūtas komplekss veidots, loģiski zonējot 8 ha teritoriju atbilstoši vecuma grupām un sporta veidiem. 2,1 ha rotaļu zona (laukumi bērniem līdz 5 gadiem, 5–7 gadiem un skolas vecuma bērniem). 3,7 ha sporta zona – trīs multifunkcionālie laukumi, futbola laukums, hokeja laukums, ielas vingrošanas laukums, trīs skrejceļi, tāllēkšana, veloceliņi. Ieklāti vairāk kā 12000m² Holland 6 un Holland 8 dažādu krāsu bruģakmens, kā arī uzstādītas ceļa un trotuāru apmales vairāk kā 5500m garumā.

Mazā Bolderājas iela

Mazā Bolderājas iela atrodas Imantā un nodrošina apdzīvotās vietas iekšējo satiksmi. Pirms rekonstrukcijas ielas segumu veidoja grants, grunts un būvmateriālu sajaukums, mijoties ar nelīdzeni asfaltētu posmu fragmentiem. Būvdarbu rezultātā ielas brauktuve tika atjaunota ar betona bruģakmens segumu, kopumā vairāk kā 2400m² platībā. Blakus brauktuvei uzbūvēta betona bruģakmens seguma gājēju ietve nepilnu 900 m² platībā. Kopumā būvdarbu laikā uzstādīts vairāk kā pustotra kilometra betona apmaļu- gan atdalot ietvi no brauktuves, gan nodrošinot iebrauktuvju pieslēgumus un ērtu velo/ratiņu transporta kustību. Satiksmes drošības uzlabošanas ietvaros izbūvēti divi ātruma ierobežojošie vaļņi, arī no betona bruģakmens seguma.

Riga Bulk Terminal Rīgas brīvostas teritorijā

2014.gada februārī ekspluatācijā tika nodots Riga Bulk Terminal Rīgas brīvostas teritorijā. Tā ierīkošanai izmantoti jaunākie tehnoloģiskie risinājumi, kas ļauj pārkraut astoņu dažādu veidu beramkravas. Projekta ietvaros veikta betona bruģakmens seguma izbūve nepilnu 10 000m² platībā dažādās termināla zonās- piestātnes, brauktuves, ietvu, autostāvvietu un zem konveijera līnijas. Lielākoties seguma izbūvē (vairāk kā 9000 m² platībā) izmantots speciāli ražotais betona bruģakmens Holland 12.  Kopumā būvdarbu laikā uzstādīts vairāk kā kilometrs betona brauktuves un ietvju apmaļu.